Проучване на потреблението на вино в България 2023

Проучване на потреблението на вино в България 2023

На Вашето внимание представяме ново пазарно проучване на ЛОГО РИСЪРЧ за оценка на потреблението на вино в България през 2023.

Ето някои от основните изводи:

  • Полът играе важна роля при определяне на предпочитанията към алкохолните напитки.
  • Най-важният фактор за оценка на качеството на виното е да е произведено от позната изба.
  • Броят на потребителите се увеличава, докато честотата на покупки е по-ниска при същото тегло на потребление.
  • Развитието на каналите за покупка на вино се дължи на модерната търговия и специализираните магазини.
  • Цената на покупка расте, но не и в столицата.

Повече информация може да получите от детайлния доклад, който може да свалите по-долу:

Share this Case Study:Email this to someoneShare on LinkedInTweet about this on TwitterShare on FacebookShare on Google+

Този сайт използва "бисквитки" за подобряване на неговата функционалност. виж повече

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close