Дългогодишният ни опит с компании от сферата на здравеопазването и фармацията е гаранция за възможностите ни да се адаптираме според конкретните специфики и нужди на всеки проект.
Реализирали сме широк спектър проекти – измерване на пазарния потенциал на нови продукти, тестване на концепции/послания/опаковки/изображения, употреба и нагласи, измерване на ефекта от промоционални кампании. Опитът ни включва както хранителни добавки и лекарства без рецепта, така и лекарствени продукти при специфични заболявания.
Нашият екип прилага правилния подход към всяка целева група (медици, пациенти, обслужващ персонал, администрация) и използва широка гама методи за събиране на информация (качествени изследвания – дълбочинни интервюта, фокус групи, онлайн форуми); количествени изследвания – телефонни интервюта (CATI), интервюта лице-в-лице (F2F), онлайн проучвания (CAWI).
Този сайт използва "бисквитки" за подобряване на неговата функционалност. виж повече
The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.