InnoLOG

Проучване на потреблението на вино в България 2024
Имаме удоволствието да Ви представим най-новото издание на специализираният доклад "WINE REPORT 2024 BULGARIA", иницииран и изготвен от екипа на LOGO Research. В него ще откриете подробен анализ на текущите
Read more.
Как инфлацията влияе на потребителското поведение?
Тъй като тримесечните оценки на възприятията на средноевропейският потребител за развитието на цените през последните 12 месеца се понижават за първи път от 2020-Q4, очакванията за цените за следващите 12
Read more.
Индекс на потребителско доверие – септември 2023
И през септември Индексът на потребителско доверие задълбочава негативната тенденция, започнала преждевременно преди края на лятото през август. Обичайно покрай еуфорията, особено на парламентарни, но и на местни избори, надеждата
Read more.
5 Ключови тенденции в света на маркетинговите проучвания за 2023г.
В днешния бързо развиващa се бизнес реалност, запазването на конкурентното предимство изисква дълбоко разбиране на поведението и предпочитанията на потребителите. Маркетинговите изследвания са ключът към придобиването на такава информация, които постоянно се развиват, за да
Read more.

Този сайт използва "бисквитки" за подобряване на неговата функционалност. виж повече

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close