InnoLOG

Когато желанието за сладост и импулсивността вървят ръка за ръка
Нерешителният и импулсивен потребител господства в продуктовата категория вафли. Изглежда, че добавянето на малко сладост в ежедневието е често недълго обмисляно решение, което обикновено се случва пред щанда в магазина.
Read more.
Течни горива – как да запазим високите нива на удовлетвореност в категорията
Предизвикателството: Основната цел на нашия клиент – доставчик на течни горива – беше да подобри обслужването в бензиностанциите си, за да повиши удовлетвореността на своите клиенти. Вторична цел беше откриването
Read more.
Да заместя или не – когато алтернативният продукт не е достатъчно добър
Предизвикателството: Наш клиент желаеше да замени формулата на една от основните си под-марки. Целта беше да привлече потребители на конкурентни марки, както и да избегне объркването на настоящите потребители заради
Read more.
ЕЖЕМЕСЕЧЕН НАЦИОНАЛЕН Омнибус – бърза и ефективна подкрепа за добри бизнес решения
ЛОГО Рисърч с удоволствие обявява ежемесечен национален омнибус – важна и достъпна услуга за всяка фирма, която желае да следи промените в нагласите, предпочитанията и навиците на българския потребител. Месечната
Read more.

Този сайт използва "бисквитки" за подобряване на неговата функционалност. виж повече

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close