InnoLOG

ПОЗНАТИЯТ ВКУС Е ВОДЕЩ ФАКТОР
ЗА ИЗБОРА НА ЛЮТЕНИЦА, АЙВАР, ТОПЕНО И КРЕМА СИРЕНЕ Лютеницата, айварът, топеното и кремата сирене са част от трапезата на повечето българи. Познатият вкус е първият и най-важен критерий, но
Read more.
ХРАНИТЕЛНИ НАВИЦИ
Хранителните навици на българина се променят, следвайки промените в стандарта на живот, разполагаемите на пазара храни и напитки, магазинната мрежа, структурата и качеството на заведенията и ресторантите. Върху навиците на
Read more.
EYE TRACKING – имплицитни и експлицитни данни за оптимизиране на бъдещото развитие на био продуктите
Ако искате да научите повече за методологията EYE TRACKING и ако се интересувате от бъдещото развитие на био продуктите, нашата презентация на Category Retail Forum 2018 най-вероятно ще бъде високо
Read more.
SOCIAL LISTENING – алкохолни напитки
Погледнете нашата презентация на Category Retail Forum 2018 - един ексклузивен аналитичен проект за социално слушане в категориите алкохолни напитки! LOGO Research - Category Retail Forum 2018 - alc bevs
Read more.

Този сайт използва "бисквитки" за подобряване на неговата функционалност. виж повече

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close