InnoLOG

ХРАНИТЕЛНИ НАВИЦИ
Хранителните навици на българина се променят, следвайки промените в стандарта на живот, разполагаемите на пазара храни и напитки, магазинната мрежа, структурата и качеството на заведенията и ресторантите. Върху навиците на
Read more.
EYE TRACKING – имплицитни и експлицитни данни за оптимизиране на бъдещото развитие на био продуктите
Ако искате да научите повече за методологията EYE TRACKING и ако се интересувате от бъдещото развитие на био продуктите, нашата презентация на Category Retail Forum 2018 най-вероятно ще бъде високо
Read more.
SOCIAL LISTENING – алкохолни напитки
Погледнете нашата презентация на Category Retail Forum 2018 - един ексклузивен аналитичен проект за социално слушане в категориите алкохолни напитки! LOGO Research - Category Retail Forum 2018 - alc bevs
Read more.
ТЪРГОВСКО ИЗЛОЖЕНИЕ МЮНХЕН 2018
Чудесно място, вдъхновяващи разговори, интересни презентации - LOGO Research участва на Reseach & Results 2018г. в Мюнхен, Германия. За всички нас бе едновременно удоволствие и чест да представим компанията и
Read more.

Този сайт използва "бисквитки" за подобряване на неговата функционалност. виж повече

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close