Течни горива – как да запазим високите нива на удовлетвореност в категорията

Течни горива – как да запазим високите нива на удовлетвореност в категорията

Предизвикателството: Основната цел на нашия клиент – доставчик на течни горива – беше да подобри обслужването в бензиностанциите си, за да повиши удовлетвореността на своите клиенти. Вторична цел беше откриването на евентуални пропуски в предоставяните услуги и изграждането на стратегия, която да ги компенсира.

Подходът: Планирахме и изпълнихме количествено изследване, чрез 8-минутни лични интервюта на място / в бензиностанциите, сред индивидуални и корпоративни клиенти на веригата.

Резултатът: Данните от изследването показаха много високи нива на удовлетвореност, както от качеството на предлаганите горива, така и от обслужването, сред всички под-групи от потребители. Въпреки това, анализът разкри някои страни от дейността на веригата като изискващи по-специално внимание: на пръв поглед дребни детайли, пренебрегвани от служителите, но от значение за клиентите. Подкрепен с направените изводи и препоръки, клиентът ни разработи кратък списък с прости, но задължителни правила за всички служители, като по този начин запази отличното представяне на веригата и избегна откритите потенциални източници на недоволство сред клиентите на веригата.

Share this Case Study:Email this to someoneShare on LinkedInTweet about this on TwitterShare on FacebookShare on Google+

Този сайт използва "бисквитки" за подобряване на неговата функционалност. виж повече

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close