Да заместя или не – когато алтернативният продукт не е достатъчно добър

Да заместя или не – когато алтернативният продукт не е достатъчно добър

Предизвикателството: Наш клиент желаеше да замени формулата на една от основните си под-марки. Целта беше да привлече потребители на конкурентни марки, както и да избегне объркването на настоящите потребители заради близките вкусове на два от съществуващите продукти. Основният въпрос беше коя от двете разработени алтернативни течности би била най-добрият заместител на настоящата?

Подходът: Планирахме и изпълнихме количествено изследване: последователно монадичен сляп продуктов тест на централно място. За участие в теста подбрахме редовни потребители както на продукта на клиента, така и на двата основни конкурентни продукта. Всеки участник опита 3 продукта – съществуващия на клиента и двата прототипа  – и ги оцени по предварително зададени характеристики, след което посочи най-предпочитания от него продукт.

Детайлен преглед на отделните характеристики на прототип W298:

Резултатът: Анализът на количествените данни, получени от теста, показа, че и двата нови прототипа се харесват по-малко от настоящия продукт, сред всички под-групи от потребители. Тази информация предпази клиента ни от лоша инвестиция в (по-)слаба продуктова алтернатива и очерта конкретните недостатъци (насоки) за бъдещите подобрения на продукта.

Share this Case Study:Email this to someoneShare on LinkedInTweet about this on TwitterShare on FacebookShare on Google+

Този сайт използва "бисквитки" за подобряване на неговата функционалност. виж повече

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close