EYE TRACKING – имплицитни и експлицитни данни за оптимизиране на бъдещото развитие на био продуктите

EYE TRACKING – имплицитни и експлицитни данни за оптимизиране на бъдещото развитие на био продуктите

Ако искате да научите повече за методологията EYE TRACKING и ако се интересувате от бъдещото развитие на био продуктите, нашата презентация на Category Retail Forum 2018 най-вероятно ще бъде високо оценена от вас. На разположение сме да обсъдим всеки аспект от представената тема по-долу!

Наслаждавай се!

Share this Case Study:Email this to someoneShare on LinkedInTweet about this on TwitterShare on FacebookShare on Google+

Този сайт използва "бисквитки" за подобряване на неговата функционалност. виж повече

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close