ВЪЗПРИЯТИЕ И НАГЛАСИ КЪМ МАРКАТА

В условията на нарастваща конкуренция, все повече компании осъзнават необходимостта от изследвания на нагласите към марката, за да запазят и подобрят своята пазарна позиция.

Помагаме на голям брой клиенти от различни сектори (хранителна индустрия, технологии, стоки за бита) при:

  • Изследване на степента на познатост на марката сред потребителите и източниците им на информация за нея
  • Измерване на пазарните дялове
  • Изследване на лоялността към марката и причините за смяната й с други марки
  • Проследяване на всички етапи от процеса на покупката
  • Изследване на имиджа на марката в конкурентна среда
  • Измерване на ключови показатели за представянето на марката
  • Оценка на влиянието на комуникацията на марката върху имиджа й

Този сайт използва "бисквитки" за подобряване на неговата функционалност. виж повече

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close