Уебинар: Как да създадем идеалния продукт?

Уебинар: Как да създадем идеалния продукт?

СРЯДА 30.06.2021, 10:30ч. – 12:00ч.

Презентатори:

Владислав Колев Стоян Нинов
Управител, LOGO Research Директор Проучвания, LOGO Research

Присъединете се към нашия уебинар за да разберете повече за приложението на ConJoint / DCM, като един от най-ефективните изследователски подходи в създаването на идеалния продукт.

Ще ви запознаем с това:
– какво представлява ConJoint / DCM – анализ, разработен от Пол Е. Грийн, професор по маркетинг в Wharton School of the University of Pennsylvania през 70-те години на 20-ти век;

– какви са полетата на неговото приложение – инструмент за оценка на психологически компромиси при избора на конкурентни продукти, инструмент за „превод“ на потребителското поведени, събиране и оценка на реалистични данни при избора на един или друг продукт за оценка на модели за пазарни симулации;

 

– как се създава успешен дизайн на такъв сложен анализ – определяне на нива, атрибути, дизайн на въпросника, сегменти, сценарии; 

– какво представляват и как се тълкуват резултатите – оценки на атрибутите и техните нива, релативни тежести, дялове на предпочитание, приходи и печалба; 

– как се създават пазарни симулации и „ако-то“ сценарии с използването на Choice Simulator.
Определяне на максимален пазарен дял или максимална печалба, оптимални нива на комбинация от атрибути и нива.

РЕГИСТРАЦИЯ

Share this Case Study:Email this to someoneShare on LinkedInTweet about this on TwitterShare on FacebookShare on Google+

Този сайт използва "бисквитки" за подобряване на неговата функционалност. виж повече

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close