РАЗРАБОТВАНЕ И ОЦЕНКА НА КОНЦЕПЦИИ

Когато предстои предлагане на нов продукт на пазара или пре-позициониране на съществуващ продукт, е от изключителна важност да бъде проучено мнението на потребителите. Чрез изследване на концепцията за продукта получавате отговор на ключови въпроси:

Заслужава ли си концепцията да бъде пусната в ход?

Какво трябва да бъде подобрено, за да бъде успешна?

Как е най-подходящо да бъде представен продуктът на целевата група?

Широка гама от методи Ви помагат да получите правилните отговори:

  • Креативни проучвания, съпътстващи разработването на концепции
  • Качествени изследвания за усъвършенстване на концепции
  • Количествени методи за изследване на концепции преди въвеждане на пазара
  • Количествени изследвания за оценка на планирано разширение на продуктовата линия в конкурентна среда
  • Проучване на цялостното предложение – продукт, опаковка, цена, комуникация

Можем да съдействаме за Вашия успех при създаване и позициониране на Вашия продукт, организиране и комуникиране на ползите за потребителя, отличителните характеристики на продукта, опаковката, рекламата, разпространението, възможностите за пре-позициониране и ценообразуване. С нас решенията, които взимате за нови или пре-позициониране на съществуващи продукти, са обременени с минимален финансов риск.

LOGO Research разполага с богат опит в подкрепата при разработване и тестване на концепции. Множеството успешни проекти и брандове, на които сме помогнали да установят силно пазарно присъствие, са знак за нашата експертност и фокус върху успешното осъществяване на целите на клиента.

Брандирани Инструменти

LOGO#con –Изследване на концепции

Case Study: NATIONAL or INTERNATIONAL?

Този сайт използва "бисквитки" за подобряване на неговата функционалност. виж повече

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close