ЛОЯЛНОСТ НА КЛИЕНТИТЕ

Различни по размера си компании от цял свят осъзнават значимостта на клиентската лоялност като основен двигател за развитие. Лоялните клиенти Ви дават ключово предимство пред конкуренцията и Ви помагат да се развивате чрез препоръки „от уста на уста“. С изследванията, които провеждаме, Ви помагаме да разкриете силата на марката и да поддържате високо удовлетворение и лоялност сред Вашите клиенти:

  • Прилагаме ефективни измерители на лоялността
  • Подпомагаме изграждането на бизнес стратегия, ориентирана към клиентите
  • Осигуряваме обратна връзка за всички нива: от персонала на първа линия до висшия мениджмънт
  • Разкриваме посоките за и бариерите пред повишаване на лоялността към марката
  • Даваме насоки за определяне на приоритети за повишаване на клиентската лоялност
  • Осигуряваме основа за създаване на ефективни бизнес планове, ориентирани към поддържане на висока клиентска лоялност

Този сайт използва "бисквитки" за подобряване на неговата функционалност. виж повече

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close