ОПИТ НА ПОТРЕБИТЕЛИТЕ

Позитивният опит на потребителите с марката води до отлични бизнес резултати. Усилията по създаването на изключително потребителско преживяване имат ключово значение за развитието на бизнеса и изграждането на силно доверие в марката. Ние идентифицираме важните моменти от „потребителския маршрут“, оценяваме Вашето представяне, както и очакванията и емоциите на потребителите на всеки етап и Ви помагаме да създадете и усъвършенствате оптимален модел на работа с клиентите.

Даваме отговори на ключови въпроси:

  • Коя е целевата група и какви са нейните нужди? Кои са проблемните области при сегашния й опит с марката?
  • Кои са основните зони на взаимодействие/“допирни точки“ с Вашите настоящи или бъдещи клиенти?
  • Какво се опитват да направят или желаят да постигнат Вашите клиенти на всяка от „допирните точки“ с Вашата марка?
  • Как Вашето предложение да бъде съобразено с нуждите и желанията на клиентите Ви, какъв потребителски опит да им предложите на всеки етап? Как да предоставите на клиентите си изключително потребителско преживяване на всяка стъпка от взаимодействието с тях?
  • Как да приоритизирате каналите на взаимодействие на базата на целите, които желаете да постигнете?

Този сайт използва "бисквитки" за подобряване на неговата функционалност. виж повече

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close