ПОТРЕБИТЕЛСКО ПОВЕДЕНИЕ

Изследването на поведението на потребителите играе ключова роля за разбиране за факторите, оказващи влияние при избора на даден продукт, услуга или марка. Вярваме, че в изследванията на потребителското поведение се крие „ДНК“-то на ефективните бизнес решения. Използваме комплексен подход и обхващаме разнообразните фактори, които оказват влияние върху предпочитанията на потребителите – културни, социални, икономически, психологически. С помощта на статистически инструменти измерваме значимостта на тези фактори в конкретната ситуация.

Изследванията на поведението на потребителите позволяват:

  • Да се проучи цялостният контекст на потребителското поведение
  • Да се идентифицират стимулите и бариерите пред употребата на дадена марка/продукт/услуга
  • Да се изследват ситуациите, в които потребителите правят избор
  • Да се идентифицират нуждите, на които продуктът отговаря и да се позиционира той оптимално на пазара

Този сайт използва "бисквитки" за подобряване на неговата функционалност. виж повече

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close